Rezervacije wellness & spa hotela i centara

Korporativni wellness turizam

U Evropi je razvoj wellness industrije počeo u 18. veku, a najpoznatiji wellness centri bili su Baden-Baden u Nemačkoj i Evian u Francuskoj. Od samog početka, glavni problem centara je bio način kako privući korporativne klijente, tj. tadašnji dvor, kraljevske porodice i aristokratiju.

U prošlom veku je došlo do popularizacije zdravstvenog turizma namenjenog srednjoj klasi. Tako su velika preduzeća počela sa izgradnjom sopstvenih rekreativnih centara na primorju ili u planinama kako bi svojim radnicima pružili razne wellness usluge.

Firme su shvatile da je zadovoljstvo zaposlenih ključno za produktivnost, a poboljšanjem zdravlja radnika smanjuju se broj bolovanja i odsustva sa posla, tako da se to pozitivno odražava na povećanje proizvodnje a ujedno i na uštedu za troškove zdravstvenog osiguranja.

Danas kompanije često šalju svoje radnike na razne edukativne konferencije, pa ujedno organizuju i wellness program, takozvani konferencijski wellness.

Kod konferencijskog wellness-a javlja se nekoliko problema. Prisustvovanje konferenciji ne ostavlja dovoljno vremena za wellness tretmane, tako da je potrebno organizovati tretmane u kratkom vremenskom periodu za sve zainteresovane, najčešće za vreme pauza tokom predavanja.

Tu nastaju i drugi problemi, poput ograničenosti brojem kabina za tretmane i stvaranjem potrebe za velikim brojem terapeuta. Rešenje ovih problema ogleda se u organizovanju grupnih programa koje će izvoditi mali broj terapeuta.

Cena tretmana treba biti niža kako bi bila dostupnija kompanijama, a zarada bi se mogla ostvariti na količini, odnosno velikom broju osoba koje će pohađati programe.

Uz wellness program trebalo bi imati u ponudi i wellness obrok, koji bi se služio za vreme konferencijskih pauza čime se mogu ostvariti dodatni prihodi u wellness industriji a zdrava ishrana je sastavni deo wellness životnog stila.

Izvor: potencijalni razvoj wellnessa

Foto: pprdi.com


Share Button

Ostavi komentar

Top