Intervju: Željko Mitrović – Laguna Spa

Intervju: Željko Mitrović – Laguna Spa

Predstavljamo vam malo drugačiju blog priču, od onih na kakve ste navikli. Razgovarali smo o spa sadržajima i oglašavanju putem interneta sa vlasnikom spa apartmana “Laguna” Željkom Mitrovićem.

Laguna Spa apartmani

Laguna Spa apartmani

Laguna Spa se nalazi u ponudi našeg sajta od 2015. godine, a ovo je prilika da čujemo i kako vlasnici spa centara i apartmana vide oglašavanje putem interneta kao i dolazak gostiju putem sajta wellness-spa.rs.

Željko, kada i kako ste rešili da se oglašavate na sajtu Wellness-spa.rs? 

U maju prošle godine na Guglu sam istraživao ključne reči koje smatram relevantnim i važnim za moj posao i izdavanje spa apartmana. Došao sam do zaključka da se od nekih 5 reči, koliko sam odabrao, u rezultatima na prvoj poziciji najviše prikazivao sajt Wellness-spa.rs. Zatim sam pogledao čime se sajt bavi i shvatio da se nudi sadržaj koji je direktno vezan za moju ciljnu grupu.

Laguna Spa apartmani

Laguna Spa apartmani

Sa našim sajtom sarađujete od juna 2015. i oglašavate se u kategoriji Beograd. Koliko brzo ste mogli da uočite rezultate oglašavanja?

Rezultati su bili vidljivi praktično odmah, jer od trenutka pojavljivanja najpre sam imao povećan broj poziva. Nisam u potpunosti bio siguran da li je zbog oglašavanja na sajtu Wellness-spa.rs pa sam krenuo da vršim anketiranje gostiju, na koji način su došli do mog broja telefona. Zaključak je bio da najveći broj gostiju dolazi sa sajta Wellness-spa.rs.

Vlasnik Laguna Spa apartmana - Željko Mitrović

Vlasnik Laguna Spa apartmana – Željko Mitrović

Na koje još načine ljudi saznaju za vaše apartmane?

Isključivo putem interneta, gde sam usmerio svoju strategiju oglašavanja. Tu dominira Fejsbuk, Booking.com, od skoro Tviter i Instagram. Prema rezultatima ankete, sajt Wellness-spa.rs je ispred svih navedenih.

Mnogi spa centri ne vode evidenciju na koji način ih klijenti pronalaze. Kako ste rešili da to pratite?

Uvek pitam ljude na koji način su nas pronašli, obično kažu preko interneta, ali ih uvek pitam šta su pisali kao ključnu reč, pošto plaćam marketing, čisto da znam šta plaćam, odakle dolaze ljudi. Kroz razgovor sa klijentima dolazim do informacija kako me pronalaze. Da li su kucali: spa beograd, spa sa đakuzijem i tome slično, zatim i naglase do kog su sajta došli i gde su me pronašli.

Da li ste se oglašavali u nekim domaćim adresarima? Kakvi su rezultati bili?

Do saradnje sa wellness-spa.rs sajtom, reklamirao sam apartmane na dosta portala i online adresara. Nisam video da sam imao bitniju posetu i pozive, iako sam se aktivno oglašavao. Pratio sam i analitiku, posete ka sajtu nije bilo, ili je bila u vrlo malom procentu. Pre šest meseci sam doneo odluku da se oglašavam isključivo na sajtu wellness-spa.rs jer je odnos uloženog i dobijenog višestruko na mojoj strani. Sadržaj koji ja nudim u okviru Laguna Spa apartmana je praktično ono što sajt Wellness-spa.rs propagira, a publika sajta je u stvari moja ciljna grupa. Radije želim pravu ciljnu grupu,  nego masu. 

Da li ste se oglašavali putem radija, televizije, bilborda?

Nisam i ne bih se na taj način oglašavao. To je prošlost a i teško je povratiti uložena sredstva, koja su drastično veća u odnosu na internet.  Prezadovoljan sam rezultatima koji mi stižu putem web kanala. Za kapacitete koje imamo, ovo su više nego dobri rezultati. Verujem da je sadašnjost i budućnost u digitalnom marketingu i društvenim mrežama, a preporuke su ključna stvar koja vas izdvaja od ostalih.

Laguna Spa apartman

Laguna Spa apartman

Šta smatrate prednošću spa centara u odnosu na spa apartmane?

Veći prostor, samim tim i veliki bazen, fitnes, teretana, kardio program.

Šta je onda prednost spa apartmana u odnosu na spa centar?

Mirnija atmosfera, intimnije uživanje i personalizacija ka svakom gostu. Na primer, ako vidimo da gosti dolaze zbog proslave godišnjice, napravimo im malu tortu, čeka ih šampanjac.

Šta vaš spa apartman nudi od spa sadržaja? Šta se najviše dopada gostima?

Laguna Spa u svojoj ponudi ima đakuzi, saunu i masažu. Dobro je da nudite što više kvalitetnih usluga i sadržaja. Sproveo sam anketu sa gostima i pitao čemu bi dali najveću prednost, naglašavaju đakuzi. Ali, ne bune se ako imaju saunu i đakuzi, a još ako mogu da dobiju i masažu, to je pun pogodak.

 

Ako ste vlasnik spa centra u Beogradu, možete nas kontaktirati oko saradnje.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Prijava na njuzleter

Ekskluzivne promotivne ponude wellness i spa hotela na vašu email adresu, jednom nedeljno. Prijavite se.